1 BLOGGER!!!!

Tuesday, March 1

kenangn februari... harapan march....

Sedar atau x,, hari ini akan jad semlam,esok akan jadi hari nie.... begitulah seterusnya,,,
.. erhm,,,,februari dah meninggalkn kita..... march datang dgn sejuta harapn,,,
(wah,,,,terlebih sudah..)macm2,, yg aku lalui sepnjng februari,, senyum,gelak,tawa dan tgisan,, datang silih berganti... ape2 pun,, semua 2 mngjar aku lebih dewasa..


NAZRIN a.k.a AIYEN a.k.a PA.....
sentiasa dsisi,,dan selalu mnyayangi aku,,,sellu jdi penguat semngat aku,, walaupun kadang2 mnyakitkn hati!!  tapi dia insan yg aku sayang (pa bangga la 2..) hahahaa..
ma sayang pa laju2...hehehehe
ujian yg datang,, membuat hubungn aku ngn aiyen,, makn kuat,,,
petanda kowt,, kau milikku!!!1hahahaha


aku dah nak masuk 20thun,, tapi aku masih cm dlu,, bila nak berubah nie??
bila nak berjaya,,, dh 20 thun,, masih blom ade sesuatu yg boleh aku bnggakn,,
datangnya march diiringi dgn sejuta harapn,, "usaha mas usaha"
"knpa orng lain boleh,,aku x ?"
macam2 impian aku,, yg mungkin akan jadi angan2 yg x kn tercapai... ..


hehehe... baru tahu edit gambar,, kih,kih,,lps nie,, mkn byk la,, gambar2 yg akan diupload,,muahahahaha!!!(gelak bangga)

No comments: