1 BLOGGER!!!!

Tuesday, March 8

ke-gila-an...

dear blogger2....  sekalian,,,..
aku tahu,,,aku rase x rami kowt yg bce blog conteng2,, nie... kn2....
tapi bg yg bace,,, tingkiu2...!

❤    

aku just nak share.. ape yg aku tgh nak sgt skrng nie.. apa lgi time,, poket tgh tebal..$$$$$..
muahahahaha....
ntah knpa,, aku gian btul ngn kasut tumit tnggi,,,..
padahal,, aku bkn selu pki pon,,,
korng pnh DGR x,, sal "GLADIATOR SHOES,WEDGE SHOES,STELITOS  dan sewaktu dgn nye.."... 
omg.. cantik gler seh !!,, harganye pon,, blh tahn cantik gak la..
niat di hati nak beli 1,, seblom kempunan,, tapi pikir balik nak wat pe pon,, bkn aku pki sellu,,
pas 2 pki pon nak g ane....a.k.a membazir la.. lagi2,, kalu bshuk(aiyen) tau aku beli kasut 2,, mau makn gune straw aku,, muahahahahahaha..
klu aku tgk orng pki,, pergh,,, rase dlm hati nie,, tuhan saje yg tau cemburu nye,,.. silap2,, lagi teruk dri aiyen cemburu kat aku.. hehehehe...(pa jgn marah)..
nie antare2 yg aku dah search dlm GOOGLE



,omg,,, ade x yg nak bg hadiah kat aku,, ksut nie,,muahahahaha
ERHM,,, bila,, nak paki erk,, hehehehe

No comments: