1 BLOGGER!!!!

Saturday, March 5

aku JAHAT,, !

ya Allah,,, ape aku wat nie,, knpa aku hnye wat dye marah,, wat dye sakit hati,,, 
 padahal dye dah cukup sempurna utk aku,, dye dah cukup baik dgn aku,, dye dah jge hati dan prasaan aku,,dgn baik...knpa aku wat dye sakit hati,,,??walaupun aku x pernah terlintas nak sakit kn hati dyer,,apa yg aku wat mesti mnyinggung hati dan prasaan dyer,, mungkin betul ape yg dye kate,,"aku x de hati dan prasaan,, xpnh pikir sal owng lain,, ya Allah,, knpa aku boleh wat orng yg aku syg,,cm 2..
aku JAHAT!..
"pa,, ma mintk maaf,, kjadian semlm,, bukn mcm yg pa pkir..semua nye x sngaja pa....,x penah ade niat pon ma nak skitkn hati pa... " 
dah 2 bln aku ngn ngn aiyen,, tapi knpa aku masih blom boleh,,, wat dyer gembira...
sedngkn ,, dye sllu ade untuk aku,,sllu gembira kn aku,, sellu bhgia kn aku,, jahatnya aku nie.."pa,, ma mintk maaf.."
betapa terlukanya dia,, sampi keluar perkataan,,"ma wat pa,, xnak tgk ma lgi!"... 
ape aku wat nie..????


jauh di sudut hati aku,, aku happy,, coz,, aku nmpk,, betapa syg nye dye kat aku,,,, syng nye dye,,,kat aku,, sampi x nak owng lain dekat ngn aku,,,, cemburu kn tndenye syg,,,biar la ape orng nak kte,, tpi cemburu dye,, bermkne dlm hidup aku,,...


tapi,, aku tetap salah,, coz  ,, x jge prasaan  dye,,,

"pa,, jgn tggalkn mama.... ,, ma x nk khilngn pa..."

No comments: