1 BLOGGER!!!!

Sunday, June 5

..kini berjauhan..

ola..!!! 
salam perpaduan
slam ukuwah.
salam satu malaysia..!
 woww..!!
mcm nak pidato je...
kini berjauhan,, adalah tajuk pidato saya pada hari,, 
hadirin yg dhormati sekalian,,
berdirinya saya dsini,, mna ade kerusi pown nak dduk,, 
ahahahaha,, ape aku merepk ny.,.??

sebenarnya..
windu kat nazrin...
sebab dye dah d perantau,, untuk mncari rezeki,,
sob,sob,sob,, knda jgn lupe dinda dsini ye..

ayo..!! walaupun berjauhn,, dirmu tetap dihati ku,, ala macam lagu cinta melody 2.. "walau kita terpisah jauh,, namun hati kita sellu dekat. "
ha,!! pa,, jgn coba cari yang lain,, kalu berani,, cari yang lain,, tau la nasib mu bila pulang nnti,, 
kpda semua gadis2 yg part time nya merebut kekasih orng lain ,, jgn kau pikir sayang ku jauh,, kau bisa seenaknya...(wah.. campur2 sudah bhsa ku ini,,hahahah lntak la, aku punya cerita jadi aku punya suka, la,, hahahahah<gelak jahat>)

realy miss u dear,,!!. 
dah biasa . dekat,, skunk kne berjauhan,, 
sob,sob,sob,,
betul ape orng kate,, "orng kate la,, aku copy paste jerw,,"
dalm setiap perhubungn mesti ade masa dan ketika ,, yg msti berjauhn.
ini semua untuk mnguji kesetian, kejujurn,,, semua yg KE la..

yunk.. ma love u !!..
naz&mas

No comments: