1 BLOGGER!!!!

Thursday, June 9

cameron highland

olaa,,, slam wat semua kaki blogger....
akupunyaciter kali,, nie x de best cgt.. tapi,, ape boleh wat,, aku punya citer kn,, best ke x ke,, kne la,, bce,,
huhuhuh..
mai,,mai,,mai,, dekat,, nie habaq,, mai,
actualy nie citer last week,, agak2,, masam cikit la,, mklum la,, line beruk band,, x mngizinkn,, untuk aku mengupdate blog,, sepntas mami jarum,, aku pown kadang2.. pelik beruk band ape yg mami jarum pki,, asyik clear jer,, hahahha..

pada cuti sekolah yang lepas,,,
(wah dah macam karangan nak anter kat cikgu mase kecik2,,)
last week ayahda n bonda ajak adinda2,, aku,, g holiday,, sempena cuti sekolah la ktekan..jatuh pula pada hari public holiday.. dimana kerani2,, cuti,, termasuk la aku,, aku pown tumpang la sekaki,, bukan sekaki je,, malah berkaki-kaki,, muahahahaha...
 ke cameron highland je pown..
x jauh.ok,, bercuti satu famly..
bias la.. aku,, klu dah jln2,, x sah lau x bgmbr,, mmg 2 pown tujuan aku bgmbar,, nak letak dalm blog nk share ngn kome2,, 
nie,, ade bberape gmbar yg terpilih,, aku x la,, letak semua,, yg mane cntik mate melihat.. mudah juga jari jemari kalian untuk koment..
nie,, kat teh bharat .. romantik sungguh ayahda dan bonda.

hehe.. si gedix mula beraksi

gaya jerw.. sebenrnya ros 2,, x de wangi mane,

kn dah ckp.. owner mula beraksi..


kat lata iskandar


edit by

edit by

pose saja..!

topi, 2,, pinjam jerw.. hehehe





nie,, la straw bery yg berhasil aku,, petik..merah2 en? nak tau, aku kat sana,, asyik cekik, strawbery letak cekolat.. kjap2,, beli,, jap2 beli..





time dah nak balik,, kat tanah rata kowt,, aku sempat ag mnja kn kaki.. sebb dah penat bejalan,,
haha,, anak berank,,
 hahaha,,, sampai rumah,, aku pening kepala wallet aku,, dah berasap...
atm kad aku,, pown dah lembik,, hahahaha...

No comments: