1 BLOGGER!!!!

Tuesday, April 19

bingung kerw bengang kerw bengong kerw!!!???

salam buat warga kaki blogger,si pencinta blogger dan segala2nya blogger!!
nie nak habaq mai,, (pasai apa plak aku habaq lorat kedah nie,,?
la pasai aku punya psai la nak habaq lorat pa pown!!)


marah nie,, marah,,,,
aku bengang kerw bengong aku pown x tau,,!

nie teman nak citer,,teman udah bebulu koje kat *****
pandei2 la kome teka,, teman maleh nak kabo pnjang2,, anty ade pulak yg mkn cili..
bale-bale..~~
(la,, pasei ape teman cakap mcm ucop willcha lak nie,,??
erhm,, awok,, nak try jer~~~)

eh gapo dio kawe merepek nie!!
kawe nak kecek lain,, bengang punye pasai kawe dah mereng,, nk keno g spital gilo lo nie,,
abe(nazrin),, tulung la,,!!

gimana gue ngak bete coba..!
nyebelin banget tau ngak sih!.. seumur2,, apa ada orang jualan alat komunikasi,, keujanan,,
ngk ada kan??
edeh ngk bnget tau ngak sih!! udah tokoh nya bolong semua,, ngk dibenerin nyampek sekarang,,
alat2,, basah semua,, ketetesan air hujan,, gmana ngak sebel??
kalau cuman itu masih mndingn,,gue juga ngk peduli,, nmanya bukan punya gue,,ngapain juga gue pikirin,,!!
resek banget tau ngak!
entar klu basah semuanya dimarahin..
dikasi tau bocor,, di cuwekin,.
bingung deh,, udah basah semua,, keujanan,, entar sakit terus, bolos kerja marah.!!
aduh ngak tau deh mau ngapain??
(aduh ,, udah kayak di jakarta ya..)
psn: kpda sahabat blogger yg bace entry kali nie,, mntk maaf klu x phm,, sebb mmg tujuan nya x nk bg orng phm,, hik,,hik,,hik, klu ade yg phm,, pown,, mntk maaf,, kerana owner dalm keadaan bengong,bingung dan bengang..



No comments: