1 BLOGGER!!!!

Thursday, January 20

ini lah akibat bila "kekacaun" jiwa mula melanda dn "keboringan" tahap gaban,, :

erhm,,,,erhmm erhmm erhmm ....
bila kekacaun jiwa  berlaku,, kepala mula x mentu,, tgn pon mula nk beroperasi,,,,ada saje x kne,,
ttbe nmpk sehelai kertas dn pen,, huhuhuhu ape lagi CONTENG-CONTENG!!!
mesti korng pelik,, conteng2 gune pen dn kertas??? hahaha,, (x semestinya ada blog kite lupekn pen dn kertas..)
bila keboringn tahap gaban melanda dri... mula la nk wat bnda bukn2..... ! erhm,,
nk tau ape hasil bila pen dan kertas bertemu,, dsaat kekacaun jiwa dn kebosann melnda...hahahaha, inilah hasilnya,,,>>>










hahahaha,... bodoh ke, kreatif ke, mngarut ke, aku pon x tau. lntak la.....tapi knpa nme SI BUSUK,SI MNYAKITKN HATI,SI JAHAT YG AKU TULIS..?????????/ huhuhuhuhu,, rindu kot....?? hahahahah...
karut lagi mgarut.. ..lagi byk aku conteng lagi byk aku mngarut..!!!
yg follow aku,, jgn la BENGANG2 ye,, kerana owner conteng2,, mngalami kekacaun jiwa,,,

No comments: